حمله حزب الله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در پایگاه «دادو»

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در پایگاه «دادو» را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن، مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه «دادو» را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

پایگاه دادو که حزب الله لبنان امروز آن را هدف حملات موشکی خود قرار داده، مقر فرماندهی جبهه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی است که در منطقه «صفد» قرار داشته و حدود 12 کیلومتر با مرز لبنان فاصله دارد و نیروی زمینی فعال در شمال فلسطین اشغالی را مدیریت و طرح‌های عملیاتی حمله را در جبهه شمالی تدوین می کند.

در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که شهرک صهیونیست‌نشین «حتسور» رژیم صهیونیستی را با ده‌ها فروند موشک هدف قرار داده است.

رژیم اسرائیل از یکشنبه حملات سنگینی به جنوب و شرق لبنان انجام داد و مدعی شد که این حملات پیشدستانه بوده است، در این حملات بنا به آمار وزارت بهداشت لبنان، تاکنون، 569 نفر از جمله 50 کودک و 94 زن به شهادت رسیده‌اند.

حزب‌الله در واکنش به این جنایت‌ها، ده‌ها عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم اسرائیل انجام داده است. مقاومت اسلامی لبنان امروز اعلام کرد که مقر موساد در تل‌آویو، از جمله اهداف این حملات تلافی‌جویانه بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    2 1
    درود خداوندبررزمندگان اسلام دست خدابه هم راه تان درود برحزب الله-🍃🌴🌹🌴🍃

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس